נשים רבות מחפשות בכל יום דרכים חדשות לחיטוב הגוף. הצורך להרגיש טוב עם הגוף, להיכנס למידה הרצויה במכנסיים, ולא בשביל לרצות את הסביבה אלא בשביל ההרגשה האישית – גובר. בנוסף מלבד הצורך בהרגשה פנימית טובה, ישנו צורך בשמירה על גוף בריא ולכך רבות הנשים ששומרות על כושר גופני לא רק כדי לחטב את הגוף אלא כדי לשמור על הבריאות. אז אילו שיטות חדשות ישנם לחיטוב הגוף? כמה שיטות בהמשך.

אימון טבטה – אימון טבטה הוא אימון קצר במיוחד שמתאים לנשים עסוקות, אך הוא נחשב למחטב במיוחד. האימון הוא אימון שנמשך 4 דקות שמשפר את מסת השריר הסיבולת והוא עובד על פעילות אנאירובית. את האימון מבצעים בכל יום במשך 4 דקות בעצימות גבוהה. באימון נבדק על ידי חוקר יפני ביפן והתוצאות היו מדהימות!

TRX – זהו אימון מוצלח במיוחד שנחשב קשה המבוצע החדר כושר. האימון מתבצע ברצועות המשתלשלות מתקרת חדר הכושר, באמצעותן מבצעים תרגילי בעצימות גבוהה כנגד משקל הגוף. האימון בונה מסת שריר מעצב ומחטב את הגוף. באמצעות התרגילים ניתן לבנות מערך אימונים אפקטיבי.

שיטת IT – שיטה זאת היא שיטת שחייה המתאימה לשחיינים ותיקים המעוניינים לשפר את שחייתם ולהיכנס לכושר גופני תוך שמירה על בריאות. מדובר בשחייה בסגנון חתירה שהופך את השחייה לחוויה של ריחוף תוך חוויה מעצימה ושנחשבת ממש מדידטיבית. שחייה בשיטת IT מחזקת את השלד ומשפיעה כל תחומי החיים. באמצעות שחייה בשיטה זאת ניתן להתמקד, לשחות טוב יותר, לחטב את הגוף ולהיכנס לכושר גופני מצוין.

זומבה – זובמה הגיע למחוזותינו מברזיל. באמצעות האימון אפשר לרקוד אבל לרקוד ריקוד מחטב במיוחד. באימון זומבה רוקדים ריקודים מחטבים לצלילי מוזיקה מתחלפת ובד בבד מחטבים את הגוף תוך קפיצות ותרגילים שמחטבים את הבטן, הישבן, הירכיים והמותניים.

ניה – ניה הוא חיטוב קליל יותר והוא מיועד למי שרוצה לנוע לצלילי מוזיקת ג'אז אגבית. ניה מתאים לנשים מבוגרות שרוצות לחטב את גופן בקצב איטי אך הריקוד משחרר ומכיל.

לסיכום, כיום לא חסרות פעילויות שמחטבות את הגוף וכלן רק נותר לבחור את הפעילות הגופנית שאתן רוצות, לנוע ועמה לשמור על כושר , בריאות ואושר.